Днес по друг повод вдигнах капака, веднага след като угасих двигателя и чух странни звуци от клапанчето оградено на снимка 1. Дори не знам дали е клапанче и дали трябва да издава звуци. В долната си част има тръбичка, на която има филтърче. Като запуша филтърчето с пръст усещам всмукване и звуците спират. Като си махна пръста пак се чуват. След няколко минути всичко утихна. Поразгледах другите диорити от вакуумната помпа и открих, че този, които излиза непосредствено от нея е доста хлабав и лесно излиза. Другите са стегнати със скоби /мисля, че оригинално нямаше - направих го преди 2 години/. Където можах да проверя диоритите не се въртяха - само маркучето на ЕГР-а съм го стегнал със свинска опашка, че лятото нямах спирачки заради него. Знам, че някои неща са грешни, но явно гумата е изпечена и не може да се осигури плътност на съединенията. Колата спира добре - разлика с преди не съм забелязал, единствено педала на спирачката е твърд преди палене, но веднага като запаля си омеква. Допреди няколко дни спирачката си имаше няколко напомпвания /поне 3 преди да стане твърд педала/ преди да се запали двигателя. Ясно е, че ще сменя скобата на диорита, които излиза от вакуум помпата, но ме интересува дали звуците са нормални и дали не са от нещо друго.





Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с вакуума?
Collapse
X
-
-
И аз преди не бях ги чувал. Днес смених скобата на диорита, който излиза от вакуум помпата - вече не може да се движи. А може да помоля да провериш дали след като се изгаси двигателя клапанчето дали смуче още. Моето като си сложа пръста на филтърчето смуче здраво и спира да издава звуци.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Нищо му няма дишай спокойно0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеНищо му няма дишай спокойноAlfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщениеЩом е нормално - супер. Само педала на спирачката ме притеснява, че е твърд преди всяко палене. Ще видя как ще е като се стопли.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщениеЩом е нормално - супер. Само педала на спирачката ме притеснява, че е твърд преди всяко палене. Ще видя как ще е като се стопли.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеПреди палене педалът е твърд. Натисни го и запали - ако потъне надолу всичко е ОК
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеПровери си клапанчето на сервото. На тази картинка има ли го?
п.п. Намерих една подобна тема: http://clubalfaromeo.com/forum/showt...0%E2%EE&page=2
само да остане малко време и да се вдигнат температурите и ще го мятамAlfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Преди няколко дни като беше по-топло проблема с твърдия педал на спирачката преди палене изчезна. Сега пак стана студено и пак се появиЛуда работа.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщениеПреди няколко дни като беше по-топло проблема с твърдия педал на спирачката преди палене изчезна. Сега пак стана студено и пак се появиЛуда работа.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеСтудено и е на мембраната на сервото? Все пак като се постопли може да потърся това клапанче, за което стана дума по-горе.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщениеДухалка да и сложа дали не иска? Все пак като се постопли може да потърся това клапанче, за което стана дума по-горе.
. Лошото е че последните няколко пъти ме хващаш все затрупан
Ей, за една бира какво ли не прави човекLast edited by pininfarina; d.m.y г., 20:01.sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Щом е за колата съм готов на всичко - дори и вакуум да меря. Ще взема повечкоAlfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Нещо не мога да те разбера. Когато колата не е запалена те притеснява, че педалът на спирачката е твърд? То е нормално - сервото не работи. Когато натиснеш педала, задържиш го натиснат и запалиш - потъва, нали? Но не до долу все пак. Значи е ОК. Дори при запален двигател. след второто, особено трето напомпване педалът става камък, дори и със серво. Ако е така, няма що да се кахъриш. Но бира може да идеш да пиинетеAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
Comment